perjantai 4. maaliskuuta 2011

LOMA!


Tai sitten ei, nimittäin huomenna ois Vuokattiin lähtö isoshommiin. Oon nimittäin lupautunu isoseksi riparille, mut eiköhän siitä kunnialla selvitä ja kun vielä kakkua saadaan konfirmaatiopäivänä! Parasta koko hommassa.. eiku? :D

Mutta siis, kävin eilen taas värjäämässä tukkaani. :) Mulla oli mallikuvakin aiheesta, äidin hääkampaus, missä näky sen luonnollinen väri, kaunis suklaanruskea. MUTTA, minun hiukset ei halunneetkaan sitä. Ylläripylläri se vääntyi tummaksi, punaiseen vivahtavaksi. Eli jossain valossa tämä on punainen, toisessa tummanruskea ja kolmannessa viininpunainen. :D

NO, minkäs teet. Oikeestaan mä tykkään tästä. On hauska vaihdella hiusväriä, se tuo erilaisia piirteitä paremmin esiin, tässä tapauksessa mun sinivihreät silmät. :)
Hassua kuinka ennen en uskaltanu värjätä millään tukkaa tummaksi, olin monta vuotta blondi. Eii sillä, kyllä se mulle sopi mut jotenki tää tummempi tuo mua paremmin esiin. Mutta siltikään en oo päässy blondin leimasta eroon, enkä varmaan koskaan pääsekkään. :D

EDIT!
Kirjoitin tämän pari viikkoa sitten ennen lomaa, mutta jäi näköjään julkaisematta, tyypillistä. :D

Loppuun kuvaa juuri värjätystä tukasta kampauksen jäljiltä ja sitten meikkipelle-kuvaa. Eli oltiin kaverin kanssa kaupungilla kun saatiin ilmaiset huulipunanäytteet ja pakkohan sitä oli kokeilla! :D Ei jestas kun tukka on haalistunu tuosta. Hassua, oikeestaan mä tykkään tuosta huulipunasta.. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti